Česta pitanja

Kako mogu izvršiti uplatu nakon odabira vozila?

Nakon što dobijete predračun na vaš email sa svim potrebnim informacijama za uplatu (IBAN, Adresa, OIB), možete pomoću njega  izvršiti uplatu putem internet bankarstva ili uplatom u pošti, banci, Fini i slično. Za sva pitanja obratite se našim prodajnim savjetnicima na broj: 021/ 503-335

Gdje mogu dobiti dodatne informacije o vozilu, plaćanju, dostavi?

Sve dodatne informacije koje Vas zanimaju kao što su način plaćanja, informacije o automobilu, dodatne fotografije automobila za koji ste zainteresirani možete dobiti na telefonski broj našeg salona: 021/503–335 ili putem emaila: att@suzuki-split.hr

Kada mogu očekivati isporuku?

Proces isporuke automobila počinje nakon što dobijemo potvrdu o uplaćenom iznosu, a rok za isporuku je deset (10) radnih dana ili po dogovoru. Isporuka može ovisiti o više različitih okolnosti (registracija, osiguranje, transport). Nastojimo da to bude u što kraćem mogućem roku.

Jeli u cijenu vozila na mrežnoj stranici uključen trošak registracije, osiguranja i transporta?

Prikazana cijena na stranici je ukupna cijena vozila te je u nju uključena cijena transporta. Trošak registracije i osiguranja nisu uključeni u navedenoj cijeni.

Odnosi li se dostava na područje cijele Hrvatske?

Odnosi se na područje cijele Hrvatske.

Može li naručiti neko od vozila koje nije prikazano na mrežnoj stranici?

Možete, uz prethodni dogovor s našim prodajnim savjetnikom.